Stilte voor de storm?

Een tijdje niets meer geschreven. Niet dat er niets gebeurd is hoor. in tegendeel zelfs. Maar gewoon teveel in korte tijd.

Op het werk dus de coming out gehad. Een paar dagen later bij de kapster geweest. Die had mijn haren zo mooi gedaan. Dat ik eigenlijk niet anders meer kon dan gewoon make-up op te doen naar het werk.

Daarna de volgende spannende stap gedaan. Met mijn allerliefste naar het gesprek met de psycholoog van het vumc over de hormonen gaan. En echt, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar wat heb ik een geweldige vrouw. En wat heb ik een geluk met haar. Uitkomst van het gesprek was dat hij me ging bespreken tijdens het MDO en ik met mijn kinderen ging bespreken dat deze fase eraan kwam.

Het mooiste wat ik vond was dat mijn vrouw zei dat er nu wel meer rust was en veel minder spanning in huis. Wat kan jezelf zijn een rust geven. Ik merk het zelf ook echt wel.

Vandaag (12-4-24) bericht gehad van het vumc. Het MDO is het er mee eens en ik mag naar de endocrinoloog (hormoonarts). En er is ook al meteen een datum bekend. 3 mei mag ik de ochtend doorbrengen in de genderpoli.

Vind het een erg spannende afspraak. Dan gaan er dingen echt veranderen. Maar ben wel serieus blij dat ik zo snel al weer terecht kan.

Dus al met al is er best veel gebeurd. En kan ik eigenlijk alleen maar zeggen hoe trots ik ben op mijn gezin. Love you DNAN 😘

Plaats een reactie